آیا امکان پرداخت در محل وجود دارد؟
خیر. با توجه به ذات فرآورده های سلامت محور که غیر قابل مرجوعی میباشند و درصد بالای مرجوعی سفارشات پرداخت در محل، این امکان وجود ندارد و کلیه سفارشات قبل از تایید مسئول فنی باید تسویه شده باشند.
آیا امکان مرجوع و یا تعویض کالا وجود دارد؟
در مورد بسیاری از فرآوردههای موجود در سایت مانند مکملها به دلیل ملاحظات بهداشتی و مسئولیت ما در مقابل کالای تحویلی و همچنین محدودیتهای وضع شده بر داروخانهها در مورد مرجوعی، سفارش تنها تا قبل از تحویل به پست یا پیک قابلیت لغو دارد.
سفارشاتی که نیاز به ثبت در سامانههای وزارت بهداشت را دارد (نظیر شیرخشکهای رژیمی) بعد از ثبت در سامانه قابلیت مرجوعی ندارد.
میخواهم خط تلفنم را واگذار کنم. آیا امکان حذف سابقه سفارشاتم وجود دارد؟
بله. در صورتی که میخواهید اطلاعات خود را از سایت حذف کنید کافیست با ما تماس بگیرید. بعد از اطمینان از اینکه خود شما صاحب حساب هستید، کلیه اطلاعات سوابق شما پاک میگردد. نام شما در نظرات سایت نیز به «کاربر فوریدارو» تغییر میکند. امکان حذف اطلاعات حتی اگر به خطی که با آن ثبت نام نکرده اید دسترسی ندارید هم وجود دارد.
سفارش من کی ارسال میشود و به دستم میرسد؟
سفارشات در ساعات کاری ما (۸ صبح تا ۱۰ شب حتی روزهای تعطیل) در کمتر از دو ساعت پردازش و آماده ارسال میشود. در روزهای غیر تعطیل در دو سرویس ساعت 8 و 13 به پست تحویل میشود. در ایام محدودیتهای کرونا روزانه یک سرویس به پست تحویل میشود.
سفارشات شهر مشهد همه روزه بعد از ظهر با پیک ارسال میشود.
شرایط ارسال رایگان چیست؟
کلیه سفارشات بالای 5۰۰ هزار تومان مشمول ارسال رایگان میگردد.
هزینه پست چقدر است؟ با پست پیشتاز یا سفارشی ارسال میکنید؟
در مورد سفارشات زیر دویست هزارتومان در صفحه تسویه حساب هزینههای ارسال به تفکیک پست پیشتاز یا سفارشی به شما نشان داده میشود که میتوانید انتخاب کنید. در سفارشات بالای 200 هزارتومان که هزینه سفارش بر عهده سایت میباشد، در مورد سفارشات سبک با پست پیشتاز و سفارشات سنگین با پست سفارشی ارسال میشود.
تجربه ما نشان داده تفاوت زیادی بین زمان تحویل این دو نوع پست وجود ندارد.
با توجه به اعلام شرکت ملی پست از اول خرداد 1400 سرویس سفارشی دیگر به کسب و کارها ارائه نمیشود و کلیه مرسولات با پست پیشتاز ارسال میگردد.
تاریخ انقضای محصولات چقدر است؟
تاریخ انقضای محصولات در قسمت توضیحات تکمیلی هر محصول ذکر شده است.
شایان ذکر است این تاریخ حداقل تاریخ موجود در انبار است، معمولا محصولات با انقضای بالاتر ارسال میشوند.
با تمام تلاش ما جهت به روز نگهداشتن تاریخ انقضای محصولات انبار ممکن است تاریخ محصول ارسالی اندکی با تاریخ اعلام شده متفاوت باشد. در صورتی نیاز به دانستن دقیق محصول ارسالی با پشتیبانی تماس بگیرید.